fbpx

Nabídka služeb

Nabídka služeb virtuálních telefonních ústředen

Úspora nákladů na volání, funkce a chování ústředny sestavíme podle požadavků

Co je to virtuální telefonní ústředna

Virtuální telefonní ústředna je cloudová služba, kterou provozujeme v českých datových centrech. Díky tomu je možné služby virtuální telefonní ústředny využívat z nejrůznějších koutů světa.

 

Naše virtuální telefonní ústředny jsou vybaveny firewallem, který zaručuje vysokou spolehlivost a bezpečnost služeb. Některé nabízené varianty ústředen disponují také webovým rozhraním pro přístup zákazníka k nahrávkám a výpisům.

Nabízené varianty našich služeb

Zřízení služby do 5 pracovních dní.

malá ústředna

  • Bez www rozhraní pro administraci
  • Bez možnosti správy nastavení zákazníkem
  • Nahrávky hovorů se neskladují na serveru
  • Volání od 0.59 Kč / minutu
  • Volání v rámci ústředny je zdarma
  • Jednorázový aktivační poplatek 3900 Kč
  • Měsíční poplatek za provoz 499 Kč

Střední ústředna

  • Volání od 0.59 Kč / minutu
  • Volání v rámci ústředny je zdarma
  • Jednorázový aktivační poplatek 4700 Kč
  • Měsíční poplatek za provoz 1099 Kč

Velká ústředna

  • Volání od 0.59 Kč / minutu
  • Volání v rámci ústředny je zdarma
  • Jednorázový aktivační poplatek 4800 Kč
  • Měsíční poplatek za provoz 2499 Kč

Nejsme plátci DPH, uvedené ceny jsou konečné.

Modelové případy použití a funkce telefonní ústředny

Kliknutím na obrázek otevřete stránku s dalšími informacemi o konkrétním případu použití.

Interní hovory zdarma

Volání v rámci ústředny je vždy zcela zdarma. Ústředna nerozlišuje, zda ji používáte z vedlejší kanceláře nebo odněkud ze zámoří.

Velmi levné odchozí volání

Telefonní ústředna nepoužívá SIM karty. Místo toho využívá služeb VoIP operátorů, kteří poskytují volání za ceny kolem 0.59 Kč / minutu (cena za volání v ČR)

Nahrávání hovorů

Telefonní ústředna umožňuje nahrávat odchozí i příchozí telefonní hovory. Lze nahrávat také vnitřní hovory, uskutečněné mezi linkami ústředny. Nahrávky hovorů lze bezpečně skladovat na serveru a/nebo také odesílat emailem.

Výpisy hovorů

Ke každému uskutečněnému hovoru je možné pořídit zápis ve formátu CSV, který je čitelný pro člověka i strojově dále zpracovatelný. Obsahem každého záznamu je mj. délka hovoru, datum a čas, číslo volajícího, číslo volaného.

Webové rozhraní

Webové rozhraní ústředny poskytuje možnost jak se zákazník může dostat k výpisům hovorů i nahrávkám hovorů. Pokud dáváte přednost zasílání obojího na email, lze se bez webové administrace obejít.

Interaktivní hlasové menu

S touto funkcí se setkal snad každý. Funkci ve stylu „stiskněte 1 pro.. 2 pro ..“ lze uplatnit zejména u příchozích hovorů a podle volby volajícího takové hovory směrovat na kompetentní pracovníky.

Strategie vyzvánění

Lze definovat přesné chování toho, jak má být příchozí hovor zpracováván. Příchozí hovor může vyzvánět na všech interních linkách současně, nebo na konkrétní jedné lince. Může vyzvánět např. 2x na jedné lince a následně na všech, nebo může vyzvánění putovat

Přesměrování na mobilní číslo

Příchozí hovor lze podle definované strategie vyzvánění přesměrovat na jiné číslo, např. na mobilní telefon. Toto přesměrování je realizováno jako samostatný odchozí hovor z ústředny a lze jej zvlášť nahrávat.

Hlasová schránka

Záznam hovoru do hlasové schránky bývá často posledním řešením, jak obsloužit příchozí hovor. Upozornění na záznam v hlasové schránce lze zaslat na email, případně lze zasílat také samotný záznam hovoru.

Více telefonních čísel

Telefonní ústřednu lze provozovat s jedním i více telefonními čísly. Počet interních linek nemusí odpovídat počtu veřejných čísel. Interní linky mohou mít přidělena svá veřejná čísla, nebo je toto přiřazení určeno jinak, dle Vašich požadavků.

Fronty pro příchozí hovory

Příchozí hovory lze řadit do tzv. fronty, kde volajícímu hraje hudba, dokud se na něj nedostane řada a není jeho hovor obsloužen. Jde o častou funkci používanou call centry. Je možné provozovat i více front, každou pro vlastní množinu operátorů, apod.

Nomadická telefonní čísla

Telefonní čísla začínající například 910. Jde o zvláštní rozsah tzv. přenositelných čísel, jehož provoz není podmíněn evidencí adresy místa provozování.

Geografická telefonní čísla

Obvyklá telefonní čísla s prefixem podle kraje, tedy adresy místa provozování. U těchto čísel je nutné deklarovat adresu místa provozování.

Zahraniční telefonní čísla

Tuzemská čísla nejsou podmínkou, pro volání lze uplatnit také zahraniční čísla z EU, USA, apod.

Volání z aplikace nebo IP telefonu

Pro volání prostřednictvím ústředny lze použít stolní IP telefon, který vám rádi dodáme včetně nastavení. Lze také volat díky aplikacím dostupným na internetu z nichž většina je zdarma. Volání s pomocí aplikací je oblíbené u provozovatelů call center.

Technická podpora

Technická podpora pro službu vaseustredna.cz je k dispozici na telefonním čísle +420 910 111 426.

 

Služby práce technika ve věci pozdějších změn, úprav, vzdáleného nastavování, vzdálené diagnostiky, apod. jsou od okamžiku předání zřizované ústředny zpoplatněny sazbou:

 

600 Kč / hod v pracovní dny v době od 08:00 – 16:00

1200 Kč / hod v ostatních případech

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?