Ceník virtuální ústředny
Zřízení služby na míru dle Vašich požadavků do 5 pracovních dní.
SLEVOVÁ AKCE -20%
na jednorázový zřizovací poplatek
platí do 31.1.2023
ústředna MINI
Do 15 interních telefonních linek-
Vhodné pro malé firmy a call centra
-
Počet veřejných telefonních čísel není omezen
-
Nahrávky a výpisy hovorů lze zasílat emailem
-
Firewall pro bezpečný provoz ústředny
-
Nastavení ústředny na míru
-
Maximální dostupnost a spolehlivost
-
Možnost pozdějších změn v nastavení
-
S www rozhraním pro administraci
-
Funkce hlasového menu IVR k dispozici
-
Lze připojit do Vašeho mailového systému
-
Nastavení IP telefonů je v ceně služby
-
Volání v rámci ústředny je zdarma
-
Odchozí hovory ČR - pevná linka 0.59 Kč / min
-
Odchozí hovory ČR - mobilní sítě 0.59 Kč / min
-
Vytvoření nahrávky pro IVR od 350 Kč / kus
-
Nahrávání hovorů +200 Kč / měsíc
-
Záznam hlasových zpráv +200 Kč / měsíc
-
Technická podpora k dispozici 8 hod po-pá
-
Technický support na žádost 850 Kč / hodinu
-
Tech. support mimo prac. dobu 1300 Kč / hod
-
Žádné další poplatky
!! Zřizovací poplatek po slevě 4320 Kč !!
ústředna BUSINESS
Do 50 interních telefonních linek-
Vhodné pro středně velké firmy a call centra
-
Počet veřejných telefonních čísel není omezen
-
Nahrávky a výpisy hovorů lze zasílat emailem
-
Firewall pro bezpečný provoz ústředny
-
Nastavení ústředny na míru
-
Maximální dostupnost a spolehlivost
-
Možnost pozdějších změn v nastavení
-
S www rozhraním pro administraci
-
Funkce hlasového menu IVR k dispozici
-
Lze připojit do Vašeho mailového systému
-
Nastavení IP telefonů 50 Kč / kus
-
Volání v rámci ústředny je zdarma
-
Odchozí hovory ČR - pevná linka 0.59 Kč / min
-
Odchozí hovory ČR - mobilní sítě 0.59 Kč / min
-
Vytvoření nahrávky pro IVR od 350 Kč / kus
-
Nahrávání hovorů +200 Kč / měsíc
-
Záznam hlasových zpráv +200 Kč / měsíc
-
Technická podpora k dispozici 8 hod po-pá
-
Technický support na žádost 850 Kč / hodinu
-
Tech. support mimo prac. dobu 1300 Kč / hod
-
Žádné další poplatky
!! Zřizovací poplatek po slevě 5120 Kč !!
ústředna ENTERPRISE
Do 100 interních telefonních linek-
Vhodné pro velké firmy a call centra
-
Počet veřejných telefonních čísel není omezen
-
Nahrávky a výpisy hovorů lze zasílat emailem
-
Firewall pro bezpečný provoz ústředny
-
Nastavení ústředny na míru
-
Maximální dostupnost a spolehlivost
-
Možnost pozdějších změn v nastavení
-
S www rozhraním pro administraci
-
Funkce hlasového menu IVR k dispozici
-
Lze připojit do Vašeho mailového systému
-
Nastavení IP telefonů 50 Kč / kus
-
Volání v rámci ústředny je zdarma
-
Odchozí hovory ČR - pevná linka 0.59 Kč / min
-
Odchozí hovory ČR - mobilní sítě 0.59 Kč / min
-
Vytvoření nahrávek pro IVR zdarma
-
Nahrávání hovorů +200 Kč / měsíc
-
Záznam hlasových zpráv +200 Kč / měsíc
-
Technická podpora k dispozici 12 hod po-pá
-
Technický support na žádost 850 Kč / hodinu
-
Tech. support mimo prac. dobu 1300 Kč / hod
-
Žádné další poplatky
* Ceny jsou uvedeny bez DPH.
* Předem neúčtujeme žádné zálohy.
* Zřizovací poplatek je účtován až po vyzkoušení a předání připravené virtuální ústředny zákazníkem.
* Služba je bez závazků pro zákazníka, zákazník může kdykoliv přestat službu používat.
* Měsíční poplatek se strhává v 5-min intervalech z předplaceného kreditu.
* Do okamžiku vyzkoušení připravované ústředny a jejího předání se měsíční poplatek nestrhává.
* Hlavní pracovní doba pro technický support SLA 8 hod je 08:00 – 16:00 po-pá.
* Hlavní pracovní doba pro technický support SLA 12 hod je 07:00 – 19:00 po-pá.
Vaše případné dotazy rádi zodpovíme také po telefonu
Virtuální telefonní číslo k telefonní ústředně
Nabízíme virtuální telefonní čísla fungující bez SIM karty a měsíčního paušálu
- K telefonní ústředně lze přiřadit jedno i více virtuálních telefonních čísel
- Poskytneme Vám obyčejná nebo snadno zapamatovatelná "hezká" telefonní čísla
- Poskytneme Vám geografická (obvyklá) nemo nomádická (910 xxx xxx) telefonní čísla
- Umíme zprovoznit zelené linky 800 xxx xxx s hovory účtovanými volanému.
- Nabízíme také zahraniční telefonní čísla
K virtuální ústředně dodáváme nakonfigurované IP telefony
Vhodný IP telefon Vám doporučíme na základě Vašich individuálních potřeb.
Populární IP telefon GrandStream GXP2170
- Tento spolehlivý model pro náročné je ideální do každé kanceláře, podniku nebo operátora call centra.
- Telefon podporuje až 12 linek a 6 SIP účtů. Je vybaven 4.3" barevným LCD displejem.
- Tento model doplňkově podporuje až 48 virtuálních tlačítek rychlé volby, které pomáhají uživatelům zvýšit produktivitu. Doplňkový panel není pevnou součástí přístroje.
- K telefonu je možné připojit BT náhlavní soupravu.
- Samozřejmostí je podpora šifrování přenášeného hlasu.
Populární IP telefon GrandStream WP810
- Jedná se o špičkový dvoupásmový WiFi 801.11 a/b/g/n/ac telefon.
- Dosah telefonu je omezen pouze dosahem Vaší WiFi sítě, přičemž je možné přenášet jej mezi několika předem nastavených WiFi sítěmi. Telefon je ideální tam, kde je důležitá mobilita.
- Tento SIP telefon podporuje 2 SIP účty, HD hlas s technologií AEC a Noise Shield.
- Dobíjecí baterie má kapacitu 1500 mAh a vydrží přibližně 6 hodin hovoru / 120 hodin v pohotovosti.
- K telefonu lze připojit sluchátka díky 3.5 mm jacku.
- Barevný displej dobře čitelný i za přímého světla a používání telefonu je naprosto jednoduché.
Modelové případy použití a funkce virtuální ústředny
Interní hovory zdarma
Volání v rámci ústředny je vždy zcela zdarma. Ústředna nerozlišuje, zda ji používáte z vedlejší kanceláře nebo odněkud ze zámoří.
Velmi levné odchozí volání
Telefonní ústředna nepoužívá SIM karty. Místo toho využívá služeb VoIP operátorů, kteří poskytují volání za ceny kolem 0.59 Kč / minutu (cena za volání v ČR)
Nahrávání hovorů
Telefonní ústředna umožňuje nahrávat odchozí i příchozí telefonní hovory. Lze nahrávat také vnitřní hovory, uskutečněné mezi linkami ústředny. Nahrávky hovorů lze bezpečně skladovat na serveru a/nebo také odesílat emailem.
Výpisy hovorů
Ke každému uskutečněnému hovoru je možné pořídit zápis ve formátu CSV, který je čitelný pro člověka i strojově dále zpracovatelný. Obsahem každého záznamu je mj. délka hovoru, datum a čas, číslo volajícího, číslo volaného.
Webové rozhraní
Webové rozhraní ústředny poskytuje možnost jak se zákazník může dostat k výpisům hovorů i nahrávkám hovorů. Pokud dáváte přednost zasílání obojího na email, lze se bez webové administrace obejít.
Interaktivní hlasové menu
S touto funkcí se setkal snad každý. Funkci ve stylu „stiskněte 1 pro.. 2 pro ..“ lze uplatnit zejména u příchozích hovorů a podle volby volajícího takové hovory směrovat na kompetentní pracovníky.
Strategie vyzvánění
Lze definovat přesné chování toho, jak má být příchozí hovor zpracováván. Příchozí hovor může vyzvánět na všech interních linkách současně, nebo na konkrétní jedné lince. Může vyzvánět např. 2x na jedné lince a následně na všech, nebo může vyzvánění putovat
Přesměrování na mobilní číslo
Příchozí hovor lze podle definované strategie vyzvánění přesměrovat na jiné číslo, např. na mobilní telefon. Toto přesměrování je realizováno jako samostatný odchozí hovor z ústředny a lze jej zvlášť nahrávat.
Hlasová schránka
Záznam hovoru do hlasové schránky bývá často posledním řešením, jak obsloužit příchozí hovor. Upozornění na záznam v hlasové schránce lze zaslat na email, případně lze zasílat také samotný záznam hovoru.
Více telefonních čísel
Telefonní ústřednu lze provozovat s jedním i více telefonními čísly. Počet interních linek nemusí odpovídat počtu veřejných čísel. Interní linky mohou mít přidělena svá veřejná čísla, nebo je toto přiřazení určeno jinak, dle Vašich požadavků.
Fronty pro příchozí hovory
Příchozí hovory lze řadit do tzv. fronty, kde volajícímu hraje hudba, dokud se na něj nedostane řada a není jeho hovor obsloužen. Jde o častou funkci používanou call centry. Je možné provozovat i více front, každou pro vlastní množinu operátorů, apod.
Nomadická telefonní čísla
Telefonní čísla začínající například 910. Jde o zvláštní rozsah tzv. přenositelných čísel, jehož provoz není podmíněn evidencí adresy místa provozování.
Geografická telefonní čísla
Obvyklá telefonní čísla s prefixem podle kraje, tedy adresy místa provozování. U těchto čísel je nutné deklarovat adresu místa provozování.
Zahraniční telefonní čísla
Tuzemská čísla nejsou podmínkou, pro volání lze uplatnit také zahraniční čísla z EU, USA, apod.
Volání z aplikace nebo IP telefonu
Pro volání prostřednictvím ústředny lze použít stolní IP telefon, který vám rádi dodáme včetně nastavení. Lze také volat díky aplikacím dostupným na internetu z nichž většina je zdarma. Volání s pomocí aplikací je oblíbené u provozovatelů call center.
Technická podpora virtuálních ústředen
Technická podpora pro službu vaseustredna.cz je k dispozici na telefonním čísle +420 910 111 426.
Služby práce technika ve věci pozdějších změn, úprav, vzdáleného nastavování, vzdálené diagnostiky, apod. jsou od okamžiku předání zřizované ústředny k dispozici na žádost zákazníka.
Odběr novinek emailem
Pravidelné informace o našich službách virtuálních ústředen
Pozn. Vámi zadané údaje do výše uvedeného formuláře slouží pouze pro potřebu vzájemné komunikace s Vámi, výhradně ve věci zasílání novinek z našeho webu. Zadaná data neposkytujeme třetím stranám a nepoužíváme je k jiným účelům. Kliknutím na tlačítko „Přihlásit se k odběru novinek“ s tímto vyjadřujete svůj souhlas.