fbpx

Model call centra vaseustredna

Jak funguje ústředna pro call centrum

Služba vhodná pro navolávání schůzek, prodej produktů a služeb po telefonu.

Operátor call centra

Operátor call centra může pro volání využít klasického stolního IP telefonu, nebo volat s pomocí některé aplikace. Obvykle se pro tento typ volání používají sluchátka s mikrofonem, díky kterým má operátor volné ruce na ostatní práci.

 

Mezi aplikace, které lze použít pro volání se službou vaseustredna.cz patří například Twinkle, Ekiga, Zoiper, případně jiné.

 

Služba vaseustredna.cz dovoluje, aby pracovník call centra mohl pracovat odkudkoliv, například z domu, ale i z kanceláře, nebo střídal více pracovišť podle potřeby. Důležitým předpokladem je kvalitní internetové připojení.

Odchozí a příchozí hovory, telefonní čísla

Telefonní hovory trasujeme přes tuzemské nebo zahraniční VoIP operátory u kterých jsou současně zakoupena telefonní čísla. Smlouva s operátorem a náklady na volání budou ve Vaší kompetenci. My Vám pouze doporučíme konkrétní služby a zajistíme odpovídající nastavení služby Vaseustredna.cz. Cena za odchozí hovory se pohybuje od 0.59 Kč / minutu v ČR. Call centru lze přiřadit jedno nebo i více telefonních čísel z různých rozsahů, například z geografického (prefix podle kraje), nomádického (přenosná čísla začínající 910), nebo čísla zelených linek (začínající 800), případně také hezká VIP čísla, která jsou snadno zapamatovatelná.

Webové rozhraní pro správu i práci operátorů

Pracovníci call centra a jeho provozovatelé často požadují přístup k nastavení operátorů, výpisům hovorů a k nahrávkám. Tyto funkce služba vaseustredna.cz poskytuje. Pracovník, který koordinuje činnosti operátorů má přístup ke všem těmto uvedeným funkcím. Pro jednotlivé operátory lze také zajistit přístup k nahrávkám pouze jejich hovorů.

 

Přístup k těmto funkcím je chráněn heslem. Přihlašování uživatelů je monitorováno firewallem. Přístupová hesla je možné kdykoliv změnit.

Vyberte si z naší nabídky služeb

Volání pro e-shopy, malé i velké firmy, nebo call centra.

Internetové připojení a množství současných hovorů

Kvalitní internetové připojení je důležitým předpokladem pro volání přes internet. Kvalitu nelze posuzovat pouze rychlostí připojení, ale zejména zpožděním v milisekundách a kolísáním zpoždění. Kolísající zpoždění se může projevovat trháním zvuku.

 

Množství současných hovorů služba vaseustredna.cz nikterak neomezuje. Naše servery zvládnou obsloužit stovky hovorů probíhajících současně. Každý jeden hovor alokuje několik desítek kB/s z kapacity pásma internetového připojení. Proto i s pomalým internetovým připojením můžete realizovat několik hovorů současně.

Funkce a chování ústředny na přání

Veškeré funkce a chování ústředny jsou nastavitelné na přání zákazníka. Mezi populární funkce patří nahrávání hovorů, přesměrování na mobil, definovaná strategie vyzvánění, více telefonních čísel.

 

Dále lze uplatnit funkce pro telekonference, video přenosy, interaktivní hlasové menu, fronty pro příchozích hovorů s hudbou na pozadí, hlasové schránky, odesílání nahrávek hovorů na email, výpisy hovorů v některém z obvyklých formátů vhodných i pro strojové zpracování a další.

 

Běžnou součástí služby vaseustredna.cz je inteligentní firewall, který zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz služby.

 

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?