Nabídka služeb

Ceník virtuální ústředny

Zřízení služby na míru dle Vašich požadavků do 5 pracovních dní.

SLEVOVÁ AKCE -25%

na jednorázový zřizovací poplatek

platí do 31.8.

+

ZLEVNILI JSME MĚSÍČNÍ POPLATKY

ústředna MINI

Do 15 interních telefonních linek
699
599 Kč měsíčně
  • Vhodné pro malé firmy a call centra
  • Počet veřejných telefonních čísel není omezen
  • Nahrávky a výpisy hovorů lze zasílat emailem
  • Firewall pro bezpečný provoz ústředny
  • Nastavení ústředny na míru
  • Maximální dostupnost a spolehlivost
  • Možnost pozdějších změn v nastavení
  • S www rozhraním pro administraci
  • Funkce hlasového menu IVR k dispozici
  • Lze připojit do Vašeho mailového systému
  • Nastavení IP telefonů je v ceně služby
  • Volání v rámci ústředny je zdarma
  • Odchozí hovory ČR - pevná linka 0.59 Kč / min
  • Odchozí hovory ČR - mobilní sítě 0.59 Kč / min
  • Vytvoření nahrávky pro IVR od 350 Kč / kus
  • Nahrávání hovorů +200 Kč / měsíc
  • Záznam hlasových zpráv +200 Kč / měsíc
  • Technická podpora k dispozici 8 hod po-pá
  • Technický support na žádost 700 Kč / hodinu
  • Tech. support mimo prac. dobu 1200 Kč / hod
  • Žádné další poplatky
best-selling

ústředna BUSINESS

Do 50 interních telefonních linek
1299
1199 Kč měsíčně
  • Vhodné pro středně velké firmy a call centra
  • Počet veřejných telefonních čísel není omezen
  • Nahrávky a výpisy hovorů lze zasílat emailem
  • Firewall pro bezpečný provoz ústředny
  • Nastavení ústředny na míru
  • Maximální dostupnost a spolehlivost
  • Možnost pozdějších změn v nastavení
  • S www rozhraním pro administraci
  • Funkce hlasového menu IVR k dispozici
  • Lze připojit do Vašeho mailového systému
  • Nastavení IP telefonů 50 Kč / kus
  • Volání v rámci ústředny je zdarma
  • Odchozí hovory ČR - pevná linka 0.59 Kč / min
  • Odchozí hovory ČR - mobilní sítě 0.59 Kč / min
  • Vytvoření nahrávky pro IVR od 350 Kč / kus
  • Nahrávání hovorů +200 Kč / měsíc
  • Záznam hlasových zpráv +200 Kč / měsíc
  • Technická podpora k dispozici 8 hod po-pá
  • Technický support na žádost 700 Kč / hodinu
  • Tech. support mimo prac. dobu 1200 Kč / hod
  • Žádné další poplatky
Populární

ústředna ENTERPRISE

Do 100 interních telefonních linek
2399
2199 Kč měsíčně
  • Vhodné pro velké firmy a call centra
  • Počet veřejných telefonních čísel není omezen
  • Nahrávky a výpisy hovorů lze zasílat emailem
  • Firewall pro bezpečný provoz ústředny
  • Nastavení ústředny na míru
  • Maximální dostupnost a spolehlivost
  • Možnost pozdějších změn v nastavení
  • S www rozhraním pro administraci
  • Funkce hlasového menu IVR k dispozici
  • Lze připojit do Vašeho mailového systému
  • Nastavení IP telefonů 50 Kč / kus
  • Volání v rámci ústředny je zdarma
  • Odchozí hovory ČR - pevná linka 0.59 Kč / min
  • Odchozí hovory ČR - mobilní sítě 0.59 Kč / min
  • Vytvoření nahrávek pro IVR zdarma
  • Nahrávání hovorů +200 Kč / měsíc
  • Záznam hlasových zpráv +200 Kč / měsíc
  • Technická podpora k dispozici 12 hod po-pá
  • Technický support na žádost 800 Kč / hodinu
  • Tech. support mimo prac. dobu 1600 Kč / hod
  • Žádné další poplatky

*  Ceny jsou uvedeny bez DPH.

*  Předem neúčtujeme žádné zálohy.

*  Zřizovací poplatek je účtován až po vyzkoušení a předání připravené virtuální ústředny zákazníkem.

*  Služba je bez závazků pro zákazníka, zákazník může kdykoliv přestat službu používat.

*  Měsíční poplatek se strhává v 5-min intervalech z předplaceného kreditu.

*  Do okamžiku vyzkoušení připravované ústředny a jejího předání se měsíční poplatek nestrhává.

  * Hlavní pracovní doba pro technický support SLA 8 hod je 08:00 – 16:00 po-pá.

* Hlavní pracovní doba pro technický support SLA 12 hod je 07:00 – 19:00 po-pá.

Vaše případné dotazy rádi zodpovíme také po telefonu

Virtuální telefonní číslo k telefonní ústředně

Nabízíme virtuální telefonní čísla fungující bez SIM karty a měsíčního paušálu

K virtuální ústředně dodáváme nakonfigurované IP telefony

Vhodný IP telefon Vám doporučíme na základě Vašich individuálních potřeb.

GrandStream-gxp2170

Populární IP telefon GrandStream GXP2170

GrandStream-WP810

Populární IP telefon GrandStream WP810

Modelové případy použití a funkce virtuální ústředny

Interní hovory zdarma

Volání v rámci ústředny je vždy zcela zdarma. Ústředna nerozlišuje, zda ji používáte z vedlejší kanceláře nebo odněkud ze zámoří.

Velmi levné odchozí volání

Telefonní ústředna nepoužívá SIM karty. Místo toho využívá služeb VoIP operátorů, kteří poskytují volání za ceny kolem 0.59 Kč / minutu (cena za volání v ČR)

Nahrávání hovorů

Telefonní ústředna umožňuje nahrávat odchozí i příchozí telefonní hovory. Lze nahrávat také vnitřní hovory, uskutečněné mezi linkami ústředny. Nahrávky hovorů lze bezpečně skladovat na serveru a/nebo také odesílat emailem.

Výpisy hovorů

Ke každému uskutečněnému hovoru je možné pořídit zápis ve formátu CSV, který je čitelný pro člověka i strojově dále zpracovatelný. Obsahem každého záznamu je mj. délka hovoru, datum a čas, číslo volajícího, číslo volaného.

Webové rozhraní

Webové rozhraní ústředny poskytuje možnost jak se zákazník může dostat k výpisům hovorů i nahrávkám hovorů. Pokud dáváte přednost zasílání obojího na email, lze se bez webové administrace obejít.

Interaktivní hlasové menu

S touto funkcí se setkal snad každý. Funkci ve stylu „stiskněte 1 pro.. 2 pro ..“ lze uplatnit zejména u příchozích hovorů a podle volby volajícího takové hovory směrovat na kompetentní pracovníky.

Strategie vyzvánění

Lze definovat přesné chování toho, jak má být příchozí hovor zpracováván. Příchozí hovor může vyzvánět na všech interních linkách současně, nebo na konkrétní jedné lince. Může vyzvánět např. 2x na jedné lince a následně na všech, nebo může vyzvánění putovat

Přesměrování na mobilní číslo

Příchozí hovor lze podle definované strategie vyzvánění přesměrovat na jiné číslo, např. na mobilní telefon. Toto přesměrování je realizováno jako samostatný odchozí hovor z ústředny a lze jej zvlášť nahrávat.

Hlasová schránka

Záznam hovoru do hlasové schránky bývá často posledním řešením, jak obsloužit příchozí hovor. Upozornění na záznam v hlasové schránce lze zaslat na email, případně lze zasílat také samotný záznam hovoru.

Více telefonních čísel

Telefonní ústřednu lze provozovat s jedním i více telefonními čísly. Počet interních linek nemusí odpovídat počtu veřejných čísel. Interní linky mohou mít přidělena svá veřejná čísla, nebo je toto přiřazení určeno jinak, dle Vašich požadavků.

Fronty pro příchozí hovory

Příchozí hovory lze řadit do tzv. fronty, kde volajícímu hraje hudba, dokud se na něj nedostane řada a není jeho hovor obsloužen. Jde o častou funkci používanou call centry. Je možné provozovat i více front, každou pro vlastní množinu operátorů, apod.

Nomadická telefonní čísla

Telefonní čísla začínající například 910. Jde o zvláštní rozsah tzv. přenositelných čísel, jehož provoz není podmíněn evidencí adresy místa provozování.

Geografická telefonní čísla

Obvyklá telefonní čísla s prefixem podle kraje, tedy adresy místa provozování. U těchto čísel je nutné deklarovat adresu místa provozování.

Zahraniční telefonní čísla

Tuzemská čísla nejsou podmínkou, pro volání lze uplatnit také zahraniční čísla z EU, USA, apod.

Volání z aplikace nebo IP telefonu

Pro volání prostřednictvím ústředny lze použít stolní IP telefon, který vám rádi dodáme včetně nastavení. Lze také volat díky aplikacím dostupným na internetu z nichž většina je zdarma. Volání s pomocí aplikací je oblíbené u provozovatelů call center.

Technická podpora virtuálních ústředen

Virtuální ústředna vase-ustredna.cz

Technická podpora pro službu vaseustredna.cz je k dispozici na telefonním čísle +420 910 111 426.

 

Služby práce technika ve věci pozdějších změn, úprav, vzdáleného nastavování, vzdálené diagnostiky, apod. jsou od okamžiku předání zřizované ústředny k dispozici na žádost zákazníka.

 

Odběr novinek emailem

Pravidelné informace o našich službách virtuálních ústředen

Pozn. Vámi zadané údaje do výše uvedeného formuláře slouží pouze pro potřebu vzájemné komunikace s Vámi, výhradně ve věci zasílání novinek z našeho webu. Zadaná data neposkytujeme třetím stranám a nepoužíváme je k jiným účelům. Kliknutím na tlačítko „Přihlásit se k odběru novinek“ s tímto vyjadřujete svůj souhlas.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?