Jak funguje virtuální ústředna pro firmu nebo e-shop
Úspora nákladů na volání, funkce a chování telefonní ústředny nastavíme na míru
Kancelář / firemní pobočka
V kancelářských prostředích se obvykle pro volání používají stolní IP telefony připojené do switche nebo routeru. Tyto telefony se službou VaseUstredna.cz komunikují prostřednictvím internetového připojení. Hovory mezi ústřednou a IP telefonem nejsou účtovány a jsou chápány jako interní hovory. Proto je možné se službou vaseustredna.cz volat mezi firemními pobočkami nebo kancelářemi zcela zdarma.
Konkrétnímu stolnímu IP telefonu nebo libovolné množině těchto telefonů lze přiřadit individuální veřejné telefonní číslo. Ve firmě mohou figurovat telefony např. ředitel, sklad, obchodní oddělení, IT oddělení, apod. Přiřazení telefonního čísla je záležitostí nastavení služby vaseustredna.cz, nikoliv konkrétního IP telefonu.
Odchozí a příchozí hovory, telefonní čísla
Telefonní hovory trasujeme přes tuzemské nebo zahraniční VoIP operátory u kterých jsou současně zakoupena telefonní čísla. Smlouva s operátorem a náklady na volání budou ve Vaší kompetenci. My Vám pouze doporučíme konkrétní služby a zajistíme odpovídající nastavení služby Vaseustredna.cz. Cena za odchozí hovory se pohybuje od 0.59 Kč / minutu v ČR.
Příchozí hovory na číslo směruje vaseustredna.cz na vybrané IP telefony ve Vaší firmě. Může jít o jedno nebo více zařízení. S příchozími hovory souvisí také tzv. strategie vyzvánění, tedy které IP telefony budou vyzvánět, jak dlouho, v jakém pořadí, apod. Strategie vyzvánění je záležitostí nastavení služby vaseustredna.cz podle požadavků zákazníka.
Telefonní ústředně lze přiřadit jedno nebo více veřejných telefonních čísel z geografického rozsahu (podle státu, kraje, apod), z nomádického rozsahu – tzv. přenosná. Dále lze uplatnit také čísla zelených linek (v tuzemsku předvolba 800). Dostupná jsou také VIP pěkná čísla, která jsou pro Vaše zákazníky snadno zapamatovatelná.
Virtuální ústředna a mobilní telefony
Součástí telefonní ústředny mohou být také mobilní telefony. Dokonce není třeba měnit již zavedená čísla. Příchozí hovory lze trvale nebo podmíněně přesměrovat na Vaše mobilní čísla.
U odchozích hovorů z mobilních telefonů je situace mírně složitější. Mobilní telefon není IP telefon a je proto třeba odlišný postup. Odchozí hovory prostřednictvím ústředny lze realizovat několika možnými nastavitelnými způsoby.
Prozvoněním ústředny ze známého mobilního čísla. Ústředna zavěsí a zavolá Vám zpět, následně Vás vyzve k zadání telefonního čísla volaného.
Zavoláním na telefonní číslo ústředny ze známého mobilního telefonního čísla. Ústředna hovor příjme a vyzve Vás k zadání čísla volaného.
Objednáním hovoru mezi volaným, ústřednou a mobilním číslem prostřednictvím operátorského panelu, nebo jiné aplikace.
Ceník virtuálních ústředen
Virtuální ústředna pro malé i velké firmy, call-centra a e-shopy
Internetové připojení a množství současných hovorů
Kvalitní internetové připojení je důležitým předpokladem pro volání přes internet. Kvalitu nelze posuzovat pouze rychlostí připojení, ale zejména zpožděním v milisekundách a kolísáním zpoždění. Kolísající zpoždění se může projevovat trháním zvuku.
Množství současných hovorů služba vaseustredna.cz nikterak neomezuje. Naše servery zvládnou obsloužit stovky hovorů probíhajících současně. Každý jeden hovor alokuje několik desítek kB/s z kapacity pásma internetového připojení. Proto i s pomalým internetovým připojením můžete realizovat několik hovorů současně.
Funkce a chování virtuální ústředny na přání
Veškeré funkce a chování ústředny jsou nastavitelné na přání zákazníka. Mezi populární funkce patří nahrávání hovorů, přesměrování na mobil, definovaná strategie vyzvánění, více telefonních čísel.
Dále lze uplatnit funkce pro telekonference, video přenosy, interaktivní hlasové menu, fronty pro příchozích hovorů s hudbou na pozadí, hlasové schránky, odesílání nahrávek hovorů na email, výpisy hovorů v některém z obvyklých formátů vhodných i pro strojové zpracování a další.
Běžnou součástí služby vaseustredna.cz je inteligentní firewall, který zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz služby.
Odběr novinek emailem
Pravidelné informace o našich službách virtuálních ústředen
Pozn. Vámi zadané údaje do výše uvedeného formuláře slouží pouze pro potřebu vzájemné komunikace s Vámi, výhradně ve věci zasílání novinek z našeho webu. Zadaná data neposkytujeme třetím stranám a nepoužíváme je k jiným účelům. Kliknutím na tlačítko „Přihlásit se k odběru novinek“ s tímto vyjadřujete svůj souhlas.